top of page
Szukaj

o mnie

Zaktualizowano: 4 sie 2021


Witaj, mam na imię Angelika. Stworzyłam tą stronę z myślą by przybliżyć Tobie zawód fryzjera i efekty pracy, które wykonuję z ogromną pasją.


...choć pierwsze doświadczenia fryzjerskie sięgają dużo dużo wcześniej, rozpoczęłam swoją edukację fryzjerską w 2014 roku w Niemczech na uczelni Gertrud-Luckner-Gewerbeschule we Freiburgu i z sukcesem ukończyłam końcowy egzamin zawodowy o specjalizacji upięć włosów długich.









W między czasie dostąpiłam ogromnego zaszczytu wystąpienia w roli Jury w Europejskich Mistrzostwach Brodaczy (Die Europameisterschaft der Bartträger in Schluchsee) za co niezmiernie dziękuję mojej byłej szefowej Anette Bartsch (Creative HairDesign), która umożliwiła mi uczestnictwo w tak wyjątkowym pokazie...


















Trzyletnie praktyki w renomowanych salonach fryzjerskich wyzwoliły we mnie potrzebę realizowania siebie z pełnym wykorzystaniem swoich umiejętności, pasji i nieograniczonej kreatywności.














I tak po ukończeniu szkoły moja kariera zawodowa w dalszym ciągu rozwijała się z powodzeniem w Niemczech. Chęć dalszego realizowania się w zawodzie skusiły mnie do rozwinięcia swoich umiejętności w ojczyźnie i tak znalazłam się w Hotelu Polanica Resort & Spa w nowoczesnym Salonie Stylizacji Fryzur. Jestem bardzo wdzięczna Pani dyrektor Małgorzacie Walo-Stępniak za zaufanie i możliwość realizowania swoich pasji w tak fantastycznym miejscu jakim jest Hotel Polanica Resort & Spa w Polanicy Zdrój.














87 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page